{ NYX Softe Matte Lip Cream }

Jeg har alltid vært en stor fan av matte-lepper. Jeg synes de ser så mye mer sofistikert ut enn alle de glossy, klissete leppestifter og lipgloss. En av de mest populære drugstore leppestiftene i dag er vel NYX soft matte lip cream, som er kjent for sin kvalitet og pris. Jeg har plukket noen favoritter fra kolleksjonen, som passer fint til hverdags og fest. Hele anmeldelse finner du nederst i innlegget.


Fra venstre på armen: Stockholm, Milan, Prague og Amsterdam.

Stockholm farge var min aller første NYX matte leppestift, som jeg kjøpte rett etter å ha sett video til den danske skjønnhets youtuberen Astrid Olsen, og jeg ble enormt fornøyd med kjøpet. Det første jeg la merke til var lukten - herlighet for en god cupcake-duft! Går det virkelig an? tenkte jeg, mens jeg tok den på leppene. Jeg var utrolig overrasket over en så god resultat - leppestiften er virkelig matt, den er lett å påføre, smøres jevnt over leppene, gir en nydelig duft og varer utrolig lenge - jeg testet dette ut ved flere anledninger under matpausene på jobben. 

Jeg vet at det finnes mange flere matte-leppestifter ut i verden der i dag (de er spesielt super-trendy i år), men NYX er bare helt konge. Jeg anbefalte disse til mamma, som har alltid vært en glossy-dame, og hun likte disse veldig veldig godt. Jeg har til og med fått komplimenter at leppene mine ser veldig store og flotte ut når jeg har en på meg - hallo, Kylie Jenner fans?

Jeg har plukket ut noen favoritter som jeg tror du vil du kunne bruke til alle anledninger - Stockholm er veldig sofistikert brun-beige, som passer veldig fint til hverdags og avslappede weekends, Milan er en bubble-gum rosa som er veldig ungdommelig og gøy å ha på når man skal ut på byen, Prague er en nydelig plomme som fremhever leppene - fint til spesielle anledninger på kveldstid (minner meg om høsten), og til sist Amsterdam - klassisk kirsebær rød som er verken for mørk eller for lys, jeg ser for meg at den vil passe de fleste hudfarger og toner.


Personlig bruker jeg Stockholm og Milan massevis. Disse to har jeg alltid i veska mi - enten jeg er på jobb eller handler i butikk. Jeg har hørt rykter at NYX vil slutte å produsere soft matte lip creams, men jeg nekter å høre på det - de er bare alt for gode til å bli diskvalifisert. Men bare sånn just in case - jeg løper og kjøper flere i morgen.

Kvalitet: veldig god kremete konsistens, varer lenge uten å "flytte på seg".
Design: ikke den fineste innpakningen, men helt grei for en drugstore produkt.
Pris: 78,- hos douglas.no - Dette liker jeg.
Total vurdering: utrolig mye bra for så lite penger. Vil kjøpe flere igjen. 

No comments:

Post a Comment

Instagram Feed