{ e.l.f. MINERAL INFUSED PRIMER }



Hvorfor skulle jeg bruke en primer når jeg har aldri hatt bruk for en før? slik tenkte jeg i flere måneder, kanskje år, før jeg faktisk prøvde ut noen primere for første gang, og så ble jeg litt skuffet til slutt da jeg så lite eller ingen effekt. Man sier at en god primer skal "låse inn" fuktighetskrem, for så jevne ut hud og hjelpe sminken holde seg på plass utover dagen.


Nå var jeg så heldig å få en e.l.f primer direkte fra USA da foreldrene mine reiste dit på ferie i mai. Denne er ikke lett å få tak i her hjemme i Norge, så jeg var veldig spent da jeg fikk den i gave. Og la meg bare si det her og nå - denne funker helt fantastisk! Ærlig talt har jeg aldri trudd at en primer skulle være så nyttig for meg som denne er akkurat nå.

Følelsen av å ha den på huden er nesten ubeskrivelig - primeren føles veldig veldig mykt og god, nesten som velur (tekstil). Ansiktet blir fort "plumpet" og glattet ut, uten at huden føles klam. E.l.f mineral primer i clear har heller ikke noe farge eller lukt - et stort pluss for meg da jeg har en sensitiv hud.

Og det beste ved denne er at den faktisk gjør jobben sin - sminken ser mye bedre ut: glattere, jevnere, tørker ikke ut, og holder seg mye mye lengre (8+ timer) enn den ville gjort uten primeren. Jeg er rett og slett blitt avhengig, og tenker allerede nå på å bestille en ny vare fra utlandet. Jeg sier ikke at du kjøpe en, men denne må bare prøves!

 Kvalitet: denne kunne ikke vært bedre, passer fint til tørr og sensitiv hud.
 Design: liten og lett, veldig fin og god innpakning for en "drugstore" produkt.
 Pris: ca.80,- kan bestilles på eBay.
Total vurdering: den beste primeren jeg har prøvd noen gang, kommer til å kjøpe flere igjen. 

No comments:

Post a Comment

Instagram Feed